stan idag igen!

Igår åkte jag ner på stan med liv, dock ganska sent så hann vara där i typ en halvtimme bara?
så vi bestämde oss för att åka till kupolen i Borlänge, så vi var där tills det stängde, alltså 8! :D
fick med mig en tröja och ett par jeans!
Idag åkte jag ner på stan IGEN, sen mötte jag upp mamma, köpte ett par leggings, trosor. och lite annat.
skulle egentligen kolla på skid kläder, eller ja det gjorde vi ju, men hittade inget, så vi gick runt i klädaffärer istället!
haha, lär åka till Borlänge med mamma igen och kolla på mer, finns ju ingenting i Falun!!??
nu ska jag tvätta bort mitt smink och göra mig i ordning för sängen, känner att jag vill läsa ut min bok så att jag kan börja på en annan som verkar super bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0