helt slut!

följde med min mamma på body pump för typ två timmar sen, och det ångrar jag nu!!!!
f*tta vad jobbigt det var. jag skojar inte, när jag skulle gå ner för trappan sen så vek mina ben sig?
helt sjukt.
om någon vill träna sina arm muskler så gå på det där. dom kör även lite mage,tyvärr för lite för min del, dom borde köra lite mer mage! sen kär dom ben också, egentligen hela tiden, allt hör liksom ihop!
testa i alla fall, för det var kul men jobbigt! ett tips är att köra på lätta vikter först och sedan bygga på mer och mer.
aja nu har jag precis käkat kyckling spett och ris! mumma!
nu hoppar jag in i duschen, och sen ner i sängen, har inte så långt kvar på min bok nu, så läser förhoppningsvis ut den till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0