förlåt att jag inte bloggade igår

jag orkade verkligen inte, var skit trött och hade ont i magen, så jag hade en sån här "ta hand om sig själv" dag. duschade, gjorde hårinpackning, ansiktsmask, och sen så chillade jag bara och kollade på två filmer.
kan vara skönt det med!
idag skulle jag egentligen vara med izza, men eftersom mitt busskort har gått ut oc h jag känner inte för att gå ut i den här snöstormen hem till izza, eftersom kommer bara kunna vara där en liten stund, måste hem sen och fixa med alla mina slalom grejer, Imorgon så åker jag till Romme och åker första åket denna vinter!
om två dagar börjar skolan..inte kul.
men nu ska jag iallafall börja med att käka frukost, vet inte varför jag inte gjort det än???!!
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0